ببینید | بیمارستان شهدای الاقصی توان ارایه حتی یک وعده غذایی به بیماران را ندارد

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی به العالم گفت که این بیمارستان نمی‌تواند حتی یک وعده غذایی برای بیماران خود فراهم کند.
کد خبر: ۱۴۳۶۴۳۸
تعداد بازدید : 8

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر خلیل الدغران، سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی و ناظر بخش پرستاری در گفتگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: «هدف قرار دادن بیمارستان‌ها از سوی رژیم صهیونیستی در راستای نسل‌ کشی فلسطینیان در نوار غزه و از سویی به معنای جلوگیری از نجات جان مجروحان است. این امر ثابت می‌کند که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد.»

وی افزود: جنگ رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان‌ها ادامه دارد به طوری که مدیران برخی بیمارستان‌ها از جمله کمال عدوان، الشفاء و العوده به همراه تعداد زیادی از کادر پزشکی تا کنون از سوی نظامیان صهیونیست دستگیر شده اند.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی خاطرنشان کرد: «رژیم اشغالگر تمامی مردم فلسطین از هر فرقه‌ای را در نوار غزه هدف قرار می‌دهد و سلسله کشتار‌ها علیه مردم فلسطین همچنان ادامه دارد.»

الدغران با تاکید بر اینکه بیمارستان‌های غزه ظرفیت پذیرش این تعداد انبوه از شهدا و مجروحان را ندارند، خاطرنشان کرد، به رغم این مساله، اما کادر پزشکی آن‌ها با متانت با مجروحان تعامل می‌کنند.

وی افزود: بیمارستان‌ های غزه با کمبود شدید تجهیزات پزشکی، دارو و سوخت مواجه هستند.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی با بیان اینکه کمک‌های انسانی وارد شده به غزه پاسخگوی حتی سه درصد نیاز بیمارستان‌های نوار غزه نیست، تاکید کرد: «آذوقه هم به مردم غزه نرسیده است به طوری که بیمارستان شهدای الاقصی نمی‌تواند یک وعده غذایی برای مصدومان فراهم کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها